تمدید شد
ارسال مقالات تا تاریخ 1402/02/15 تمدید گردید
نحوه ی پرداخت هزینه ها
هزینه های مربوط به همایش را به شماره کارت (8599-4185-7210-5041)
واریز کرده و تصویر فیش را در پنل کاربری خود بخش صورتحساب و پرداخت هزینه
در قسمت ثبت فیش بارگزاری کنید.
برگزاری اولین دوره ی مسابقات علمی پایان نامه ی سه دقیقه ای ورزشی(پاناسو)
زمان : چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 12 تا 14
مکان : دانشکده ی علوم ورزشی، دانشگاه فردوسی مشهد
(برای اطلاعات بیشتر به منوی پاناسو مراجعه شود)
برای دریافت قالب فرمت نهایی سخنرانی همایش روی لینک زیر کلیک نمایید
برای دریافت قالب فرمت نهایی پوستر همایش روی لینک زیر کلیک نمایید
مقالات داخلی در حوزه برند ورزشی
● ارائه مدل توسعه برند پوشاک ورزشی ایرانی
● ارائه الگوی نقش بازاریابی رابطه مند بر شخصیت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران(مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه جامگان مشهد)
● تحلیل پاسخ هواداران به ویژگیهای برند تیمهای ورزشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران)
● اثر برند، طراحی و قیمت بر روی کیفیت ادراک شده و قصد مجدد خرید مشتریان کفش های برند ورزشی
● شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
● مفهوم سازی و توسعه ابزار تعیین شاخص های ورزشی موثر بر برند کشور
● نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)
● تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس ارزش ویژه ی برند مشتری محور تیم های ورزشی
● ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران)
● هویت یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن
● بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاه های ورزشی
● الگوی همذات پنداری هوادار - ورزشکار با تصویر برند ورزشکار
● توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی های برند
●بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانه ای با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر تبریز
● ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه)
● مقایسه ابعاد ارزش ویژه برندهای برتر ورزشی (مورد مطالعه: برندهای ورزشی نایک، آدیداس و پوما)
● تاثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
● نقش آشنایی مقصد در برندسازی ایران به عنوان مقصد گردشگری ورزشی
● تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون
●موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرف کنندگان
مقالات داخلی در حوزه ی برند غیر ورزشی
● بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری
● تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز
● هویت برند سازمانی؛ مفهومی برای تعالی سازمان های سلامت محور(فدراسیون پزشکی ورزشی)
● تحلیل حقوقی حمایت از مالکین برند در برابر استفاده غیرمنصفانه
● سنتز پژوهی مدل برند سازی کارآفرینانه بین المللی در صنعت گردشگری سلامت
● فراتحلیل پیشران ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران
● بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور
● الگویابی ارزش آفرینی برند در برندگرایی با تاکید بر کیفیت خدمات
● اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند
● تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران
● پیاده سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو)
● مدیریت نام تجاری در آموزش عالی: تاثیر ارزش ویژه برند بر جذب استعدادهای علمی (معیار هویت نام تجاری دانشگاه)
● تاثیر تصویر کشور سازنده، کیفیت ادراک شده و آشنایی با برند بر قصد خرید مشتریان فرش دستباف ایرانی(مورد مطالعه: مشتریان کشور ژاپن-شهر توکیو)
● بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند
● اثر هویت سازی برند بر اقدام های ضدبرند با میانجی گری عشق به برند و حسادت به برند
● تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی
● تاثیر ارزش برند بر سودآوری شرکت
● تبیین الگوی توسعة شایستگی های برند شخصی
● تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند
● مفهوم سازی برند کتابخانه ها بر پایه مرور نظام مند پژوهش ها
اخرین مهلت ارسال مقالات(تمدید شد)
1402/02/15اعلام نتایج
1402/02/15زمان برگزاری همایش
1402/02/21